25 Ocak 2010 Pazartesi

Nano teknolojik takım elbise

Devlet Bakanı Zafer Çağlayan kabinenin ve Meclis’in en şık bakanlarından biri olarak bilinir. Kravatı, mendili, kol düğmeleri, giydiği takım elbiselerle hep uyumludur. Çağlayan, bu hafta Meclis’te kendisine şıklığı nedeniyle iltifat eden milletvekillerine takım elbisesiyle tam anlamıyla bir gösteri yaptı. Kuliste, bir bardak çayı ceketine döken Çağlayan’ı görenler şaşkın gözlerle bu durumu izlerken, Bakan Çağlayan, “Arkadaşlar çayı üzerime döktüm ama bakın hiçbir leke ya da iz kalmadı. Çünkü bu elbise, nano teknoloji ile üretilen bir kumaştan yapıldı. Hiçbir şekilde iz kalmıyor ya da ıslanmıyor” dedi. Çağlayan’ın bu açıklamasının ardından baktık ki gerçekten ceketinde en ufak bir iz bile kalmamış...


Greve giderken yemekler AK Parti’den
Haklarını korumak için Ankara’da eylemlerini sürdüren ve açlık grevine başlayan TEKEL işçileri eylem öncesindeki son yemeklerini TBMM’de yediler. TEKEL işçileri AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş’la bir araya geldi. TEKEL işçileri ile Elitaş arasında çay ve yemek ikramı konusunda ilginç bir diyalog yaşandı. Elitaş, işçilere çay ikram etmek isteyince, işçiler aç olduklarını söyledi. Elitaş, işçilere yemek ısmarlayınca, “açlık grevinden önceki son yemeğimiz” esprileri yapıldı.

Biber gazı zayıflatmış!
CHP İstanbul Milletvekili Çetin Soysal, Tekel işçilerinin Ankara’daki eylemine destek verirken, polisin müdahalesi sırasında yaşanan arbedede biber gazına maruz kalmıştı. Son dönemde Çetin Bey’i görenler, gözlerine inanamıyor. Çetin Bey, uygulamaya başladığı diyetle fark edilir derecede zayıfladı. Çetin Bey’e milletvekili arkadaşları “Çetin sen nasıl bu kadar kilo verdin? Sırrı ne?” diye soruyorlar. Çetin Bey de gayet ciddi bir şekilde “diyet yapıyorum, spor yapıyorum” diye cevap veriyor. Ama hemen arkasından muzip milletvekilleri “Ya diyet yapan kaç kişiyi gördük. Hiç bu kadar kilo verenini görmedik. Galiba sana biber gazı iyi geldi. Herhalde biber gazının ciddi bir zayıflatıcı etkisi var” diye takılıyorlar...


Üç silahını hediye etti
Silahla yaralama ve ölümler tartışılıp, silahsızlanma çalışmaları sürerken, hükümet yeni bir Silah Kanunu Tasarısı hazırlayıp TBMM’ye gönderdi. TBMM İçişleri Komisyonu’nca oluşturulan Alt Komisyon da tasarıyı satır satır inceleyip elden geçiriyor. AK Parti Eskişehir Milletvekili Nedim Öztürk de Alt Komisyon üyelerinden. Nedim Bey ile sohbet ederken, tasarı görüşmeleri başlamadan önce ilginç bir şey yaptığını öğrendik. Nedim Bey, tasarının silah ruhsatlarını da yeniden düzenlediğini düşünerek herhangi bir yanlış anlama olmasın diye daha önce aldığı üç adet ruhsatlı silahını arkadaşlarına hediye etmiş. Silahlarının çok özel ve güzel olduğunu söyleyen Nedim Bey, “Uzun yıllardır ruhsatlı üç silahım vardı. Ama, tasarı görüşülürken belki yapacağımız bazı düzenlemeler bizi de etkiler, yanlış anlaşılır düşüncesiyle silahlarımı verdim” dedi. Nedim Beyin hassasiyeti herkese örnek olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder