16 Mart 2010 Salı

Ortaca’da “Arge” Toplantısı

Tüketiciler Birliği, TBMM’de Görüşülecek Olan ve Kamuoyunda Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar (Gdo) ve Ürünlerine İlişkin Tartışmalara Neden Olan ‘Ulusal Bio Güvenlik Yasa Tasarısı’nın Kabul Edilmesini İstemiyor.

Muğla Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü “ARGE” birimi tarafından Ortaca’da okul Müdürlüklerine ve öğretmenlerine okul bünyesi içerisinde stratejik planların yapılması ile ilgili olarak Ortaca İlk Öğretim Okulu Çok Amaçlı Salonu’nda seminer verildi.

Seminer Muğla ARGE Biriminden TKY Formatörü Macit Kolhen, Strateji sorumlusu Hüseyin Atay Şimşek tarafından verirken, İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Şahin, Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı tüm okul müdürleri, idareciler ve öğretmenler “ARGE” seminerine katıldı.

Verilen seminerde, okulların hazırlamış oldukları projelerin ilk beş yıl içinde yapılan planlarının yapılmasına rağmen, ilçelerde bulunan okullara kazandırılamadığından, bu planların 2010 yılı içerisinde uygulamaya geçirilmesi için yapılacak çalışmaların hızlandırılması istendi.

Okullarda hazırlanan planlara bakılarak uygunluğu çerçevesinde ödenekler verilip, yapılan işler takip edilecek olup, her okul kendi başarısını belirlemiş olacaktır. .

İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri içerisindeki eğitimle ilgili yapılacak çalışmaların ise, beş yıllık planlarının hazırlanarak hayata geçirilmesi için “ARGE” Birimi tarafından hedeflenmektedir. Yapılan bu planlar 2010 yılı içerisinde okullarda parça parça olarak hayata geçirileceği Muğla Valili ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü “ARGE” birimi yetkilileri tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne, okul müdürlerine ve öğretmenlere bildirildi. Haber Fx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder